.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوری در دیدار با جمعی از اعضای ستد روحانی در مازندران:
از عملکرد استاندار راضیم / به دغدغه اعضای ستاد توجه شود
شمال نیوز: دکتر روحانی بیشترین رای و استقبال را در انتخابات از مازندران داشته بنابراین باید نگاه ویژه ای به رفع عقب ماندگی و توسعه یافتگی این استان کهن داشته باشد.

شمال نیوز: رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با انتقاد از عملکرد رئیس دولت دهم گفت: توسعه مازندران همواره دغدغه بنده به عنوان یک مسئول ملی مازنی است.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری هفته گذشته در جمع تعدادی از اصلاح طلبان حامی روحانی در مازندران، اظهار کرد: نگاه بنده به مسائل کشور و توسعه دولت یازدهم، مبتنی بر نگاه دکتر روحانی بوده است.

وی افزود: اکنون نیز در موضوعات روز کشور ملی فکر می کنم و آثار ملی حوادث در جامعه برای بنده دارای اهمیت بسیاری است.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه منافع شخصی، فردی و جناحی را هیچگاه در تصمیم گیری های کشور دخیل نکردم، تصریح کرد: همواره معتقدم اگر در راس جناح بندی های سیاسی هم دخالت داشته باشم، منافع ملی را بر نیازهای جناحی ترجیح می دهم.

ناطق نوری با بیان اینکه بسیاری از افراد و روشنفکران جامعه از بنده خواستار ارزیابی عملکرد دولت یازدهم شدند، یادآور شد: در این برهه از زمان باید خدا را شکر کرد چرا که یک دولت قابل پیش بینی، جایگزین دولت غیرقابل پیش بینی شده و دولتی به نام تدبیر و امید بر سرکار آمد.

وی با اعلام اینکه دولت گذشته و شخص آقای احمدی نژاد غیرقابل پیش بینی بودند، افزود: بنابراین از چنین دولتی نمی توانستیم انتظار اعتماد و توسعه را داشت چون همواره اضطراب در جامعه در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در ادوار مختلف با بیان اینکه شخص رئیس جمهور دولت یازدهم فردی با تدبیر، مطلع و عاقل بوده و منافع و مصالح ملی مدنظر او است، تصریح کرد: تاکنون از حمایت های شخص دکتر روحانی راضی هستم و از عملکرد وی انتقادی ندارم.

وی با اعلام اینکه دولت روحانی احساس حقارت پیش آمده برای مردم در دولت های قبلی را حذف کرده است، یادآور شد: در مجامع بین المللی ایران پس از 35 سال به اقتدار مضاعف رسیده که نمونه بارز آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 92 و شور  و هیجان ملت برای توسعه و آبادانی کشور بوده است.

ناطق نوری با اشاره به اینکه بسیاری از حرکات و سکنات شخص احمدی نژاد در دولت های نهم و دهم، سبب تحقیر شدن جایگاه سیاسی و بین المللی ایران شده بود، افزود: رئیس جمهور دولت یازدهم با حضور در مجامع بین المللی، اقتدار و افتخار مضاعف را برای ملت به ارمغان آورده است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه از عملکرد استاندار فعلی مازندران رضایت دارم، گفت: دکتر فلاح استاندار فعلی مازندران چندین بار پیش بنده آمد و نیازهای استان را برای بنده تشریح کرد.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران باید دغدغه اعضای ستاد دکتر روحانی در مازندران را رفع کند، افزود: نباید برای توسعه استان جناحی فکر کرد و باید از تفکرات انسان های ارزشمند و اثرگذار برای توسعه استان بهره گیری کند.

ناطق نوری با اعلام اینکه همواره دغدغه بنده توسعه استان بوده و این استان علیرغم منابع بسیار، همچنان محروم است، گفت: دکتر روحانی بیشترین رای و استقبال را در انتخابات از مازندران داشته بنابراین باید نگاه ویژه ای به رفع عقب ماندگی و توسعه یافتگی این استان کهن داشته باشد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک مازندرانی 3 اسفند 1392
نگاهی به اوضاع استان مازندران ازتمامی جهات عدم صداقت شیخ ماکه شیره راخوردوگفت شیرین است رادادمیزند.ازاول انقلاب جزءارکان تاثیرگذارنظام مقدس اسلامی بودندواین است اوضاع ما!!!!!!!!!!!!
نا شناس 3 اسفند 1392
چون فرزندان رفسنجانی از وی راضیند
نا شناس 3 اسفند 1392
آقاي ناطق فقط يك سوال از شما كرد راست و حسيني بگو فرزندانت چه مي كنند درباره ارزيابي دولتها خود مردم نظر مي دهند شما جو گير نشو
نا شناس 3 اسفند 1392
درباره کامنت های درج شده اول ودوم باید گفت: دولت پاک دست با اختلاس های ناچیز 3هزار، 9هزار میلیاردی و 2میلیارد دلاری و مصوبات کاغذی اجرا نشده برای مازندران دیگه انتقاد نداره و کسی برای لاپوشانی مفاسد دوستانش خط قرمز تعیین نکرده، مردم خودشان ارزیابی می کنند حالا که مردم به دولت تدبیر وامید رای دادند چرا هر روز چوب لای چرج دولت می گذارید؟
نا شناس 3 اسفند 1392
بله از صف سبد کالا احساس غرور مردم معلوم شد .سلام بر کبک جدید
نا شناس 3 اسفند 1392
دکتر محمود مردمی نژاد :

فرزندان آقای ناطق نوری چگونه زندگی می کنند ؟!!!!!!!!!!!!
عرشيا 3 اسفند 1392
ناطق نوري يا ناطق تهراني ...!؟
شما هم كه فقط به ويلاهات سرميزني ...!
رطب خورده اي آقا شيخ
شيخهاي خان خاني كوهنوردي اسكي اسب سواري بتاج سمندر بتاج
طاهاساروی 3 اسفند 1392
جناب اقای ناطق نوری رضایت داشتن یا نارضایتی شما ملاک نیست!!!یادت باشه مهم رضایت خداوند ورهبر معظم انقلاب ومردم است
سلام 3 اسفند 1392
آقای ناطق دیروز میگفت احمدی نژاد به ما تریبون نمی دهد حالا که همه چیز دست اونهاست بگه آقازاده ها ایشان چگونه زندگی میکنن؟با سبد کالا؟
فرزن شهید 2 اسفند 1392
آقای ناطق نوری بس کنید مردم مازندران اصلا نیازی به دغدغه شما ندارند.شما بهتر است دغدغه فرزندانتان را داشته باشید.
چه کسی پاسخ گوی خون شهیدان است؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 2 اسفند 1392
ناطق از عملکرد استاندار راضیه؟؟؟!!! ها ها ها
javadi 2 اسفند 1392
بايدبه اين سبدکالاخيلي خيلي افتخارکرددولت نهم ودهم کاملا قابل پيش بيني بودخدمتي که اقاي احمدي نزادبه مازندران کردشماهايي که اين همه ادعاداريد صدمي خدمت نکرديد شماهاياادعاداريدياالکي ارزومي کنيددرسرخدمت داريد اقاي نوري بنده به شماافتخارنمي کنم شمامازندراني هستيد شماخيلي خيلي ازمازندران دوريد ولي به دوستان کويري نزديک خداروشکرمي کنم اقاي احمدي نزاد عزيز خيلي خيلي باشما فرق داره خداروشکر
نا شناس 2 اسفند 1392
اقای ناطق دو گانگی میفرمایید ازطرفی اقای احمدی نژاد را با تدبیر قلبل اعتماد میدانید از طرفی غیر قابل پیش بینی منظورت غیر قابل پیشبینی اینه که درباره فرزندانت گفته بود هست؟ اقای ناطق میفرمایید جناحی کار نکنین از طرفی میگویید به دغدغه اعضای ستاد توجه بشه بهتر نبود میگفتید به دغدغه مقام معظم رهبری توجه شود؟
ahmad 2 اسفند 1392
درود بر مردمی نژاد قهرمان( مردباش واین کامنت و بزار شمال نیوز جان)
نا شناس 2 اسفند 1392
زنده باد حاجی ناطق افتخار مازندران
متین 2 اسفند 1392
الحمدلله ما می ترسیدیم آقای ناطق مدیریت استانو نپسندن.دیگه مشکلات ما حل شد.البته نظر اخوی ایشون هم مهمه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 2 اسفند 1392
درود بر مردمی نژاد قهرمان
javadi 2 اسفند 1392
سلام اقاي مديرسايت خداقوت پس چي شدنظرم راجع به سخنراني اقاي نوري يارغاراقاي هاشمي واصلاح طلب ها
محمود 3 اسفند 1392
با رفتن آقای احمدی نژاد بار دیگر آقازاده ها و بعضی سیاسیون بخوربخورشان شتاب گرفت.یکی بیاد گندهای اخوی ایشان رو از نور و محمود آباد جمع کنه.که برای رای آوردن کاندیداها رو هم میخرید!!!!! اینها از بیت المال بیت الحال ساختند.!!!! جالب اسم امام رو هم هرجا کم میارن ازش مایه میذارن!!!!
نا شناس 3 اسفند 1392
من چقدر خام شدم در سال 76 به خاطر وی یک ترم مشروط شدم باز خدا را شکر که نمردیم عاقبت وی را دیدم و توانستم توبه کنم... خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند ... البته با دیدن اینها مسئله صدر اسلام ... برایم حل شد...
مسئول ستاد ناطق در دانشگاه فردوسی سال 76
نا شناس 3 اسفند 1392
کامنت چهارم ؛ جواب کامنت سوم را بده. فرافکنی نکن.
آقای ناطق افتخار استان است ولو اینکه خودش را تهرانی معرفی نماید. لیکن بحث چیز دیگری است. استاندار هم داره زحمت میکشه درست، اما....
علي 3 اسفند 1392
آقاي ناطق شما اگه به فكر مازندران بودين تو اين مدت سي وچندسال كه در رأس كار بودين انجام مي دادين به فكر تفريح وشكار واسب سواري خود باشيد ما مازندراني ها از شما خيري نديديم شر مرسانيد.
امین 3 اسفند 1392
با سلام
من واقعا از تحلیل هم استانی های عزیزم متاسفم
واقعا این چه نوع نظر دادن در باره یک خبر است
سطحی نگری بیداد میکند
مثل اینکه نگاه پوپولیستی هشت سال گذشته در مردم ما هم تاثیر گذاشته
نقد کردن با توهین کردن در تضاده عزیزان

ایشون رئیس دفتر بازرسی رهبر عزیزمون هستند
آقا که بازرسی دفترشونو به هرکسی نمیسپرند..
روی شاخه ای که نشستین رو نبرین لطفا
دودش به چشم همه میره...
یا حق... امین از نور
سید 3 اسفند 1392
ببیین کی دم از مازنی بودن میزنه....و دم از دغدغه.... اقای دغدغه دولت احمدی نژاد رفت شما و دولت تدبیر چی تو چنته دارید ....
داریوش 3 اسفند 1392
در جواب کامنت بالا که در خصوص نور ومحمود آباد گفتی خیلی متاسفم برایتون نور و محمود آباد رابه اسم احمد ناطق نوری میشناسند در کل ایران و شهرستان نور گل سرسبد استان مازندران متاسفم برای شما آدمهای کوته فکر لازم بذکر که نماینده فعلی این شهرستان فقط بفکر لابی گری بای خودش تا باقی بمانه از عملکرده این مدتش مشخص چه دروغهای را گفته در این محافل خانگی که میره دیگه این مردم نور شناختن چه کولای گشادی سرشون رفته در ضمن به عرض مازندرانیهای اصیل برسانم که شیخ علی اکبر ناطق نوری یعنی اعتبار مازندران
نا شناس 3 اسفند 1392
همه آنهایی که از سبد کالا بد میگن در صف اول فروشگاهها قرار دارند
شهاب 3 اسفند 1392
عزت و افتخار ملت ایران در عرصه بین المللی در زمان احمدی نژاد کجا و حقارت و ذلت مردم در زمان توزیع سبد کالای دولت اعتدالگرایان و راستگویان کجا؟؟؟؟!!!!!!
نا شناس 3 اسفند 1392
درود بر مردمی نژاد.
نا شناس 3 اسفند 1392
دامداری چپکرود یکی از دامداری نمونه استان در کشور بود برای شیرش صف میکشیدند اما چندماه پیش که از آنجا گذشتم و دیدم تمام زمینها قطعه بندی و ویلاسازی شد بخدا گریه ام گرفت چه قلب و دست خائنی بود که تیشه به ریشه ی این گاوداری مولد زد چه کسانی و با چه نیت و هدفی این جنایت دلخراش را برای منافع شخصی خود مرتکب شدند شمارا بخدا یکی بزرگواری کند و این طور موارد شنی و وقیح را پیگیری کند و حتی اعدامشان کنند چون خیانتی بزرگتر از این نداریم که امنیت غذایی کشور را به خطر بیاندازند و مورد دیگر کامنت های کاملا مغرضانه و بی ادبانه ایی که از یک فکر بسته و سودجو خارج شده و متاسفانه سایت هم پشت هم آنرا تکرار کرد حتی نزاکت اولیه مازنی بودن را رعایت نکرد این حقیقتی است که مازندرانی به پیروی از سخاوت و خوی و خصلت طبیعت اش ، همواره مهربان و مودب و با منطق است اما در کامنتهای همان یک نفر ذره ایی از آن دیده نمیشود که حتم دارم این کامنت نویس ، مازنی نیست و حتی دشمن است و اختلاف افکن . و دیگر عرض در موضوع انتصابات و عملکرد استاندار محترم است که متاسفانه مشاورین منتصب خیلی بابل اندیش هستند . والسلام
نا شناس 4 اسفند 1392
ما مازندرانی ها از سریال پایتخت هیچ گونه توهینی را درک نمی کنیم یک سریال کمدی که از لهجه فارسی مازندرانی برای فیلمش استفاده کرده و بعد از مدتها سریالی در مازندران ساخته شده که همه خانواده ها ان را دوست دارند و سریالی که همه خانواده ها ان را دوست داشته باشند سریال توهین امیز نمی باشد غیرتی اگر دارید صرف ابادانی و اشتغال استان بکنید نه الکی حاشیه درست کنید نساجی مازندران قبل از انقلاب 6هزار کارگر داشت الان شیشصد نفر کارگر ندارد! اگر حمایتی در شما مانده به درد مردم مازندران برسید اعتیاد و .. در مازندران بیداد می کند سری به کلانتریها بزنید تا ببینید در مازندران چه خبر است اگر غیرتی مانده است
نا شناس 4 اسفند 1392
با این همه اختلافات در ساخت مازندران همه انرژی همدیگر را خنثی می کنند برای همین بیکاران یک شهر مازندران با تعداد بیکاران یک استان برابری می کند
نا شناس 4 اسفند 1392
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد - ما در انتخابات بعدی ریاست جمهوری بیصبرانه منتظر آقای احمدی نژاد هستیم.

شمال نیوز منتشر کن.
نا شناس 4 اسفند 1392
فقط مرد خستگی ناپذیر دکتر محمود احمدی نژاد
ر.س 6 اسفند 1392
درود بر شیخ مازندران و اعتدال بی مثالش به راستی ایشان شایستگی ریاست مجلس بعدی را دارند وبا این مهم استان مازندران به روزهای اوج نزدیک خواهد شد درود بر شیخ میانه رو درود بر شرافتت مرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.